V prvem tednu novembra smo se štiri strokovne delavke naše šole udeležile sledenja na delovnem mestu – job shadowing v okviru projekta Erasmus+, ki je potekalo v južni Španiji, natačneje v mestu Almonte. Učiteljice Šiftar Nataša, Tivadar Suzana, Varga Dervarič Irena ter svetovalna delavka mag. Kranjc Vöröš Renata, smo bile gostje na šoli IES Doñana.

V času obiska šole smo se udeleženke seznanile in spoznale metode in oblike dela na omenjeni šoli. Prav tako smo spoznale španski šolski sistem in sicer po celotni vertikali. Obiskale smo vrtec, središče za izobraževanje odraslih ter center za profesionalni razvoj učiteljev. Tako smo lahko med seboj primerjale naše delo in si pri tem izmenjale izkušnje ter primere dobre prakse, dogovarjali pa smo se tudi za sodelovanje v prihodnosti.

Šola se nahaja v največjem evropskem narodnem parku Doñana, kjer smo se lahko sami prepričali o pestrosti in bogatosti tega eko sistema. To je tudi razlog, da daje šola velik poudarek ekološki ozaveščenosti, kar uspešno integrira v svoj kurikulum. Šola med drugim izvaja tudi poklicno izobraževanje za različna področja in v ta namen imajo sodobno opremljene učilnice in delavnice za namene praktičnega pouka. Seznanili smo se tudi z vključevanjem tujcev v delo in življenje šole.

V času našega obiska smo obiskali vrtec in osnovno šolo, katero obiskujejo otroci stari od 3 do 10 let. Ustanovi se nahajata v skupni na novo zgrajeni moderni zgradbi, kjer imajo velike površine, namenjene uram športne vzgoje in rekreaciji učencev. Šola je bilingualna, kar pomeni, da dejavnosti in pouk potekajo v dveh jezikih, španščini in angleščini. Zaradi tega je na šoli vsako leto zaposlen asistent angleškega jezika – native speaker, ki pomaga predvsem pri poučevanju. Posebej smo bile navdušene nad tesnim in zelo aktivnim sodelovanjem staršev s šolo. Le-ti se vključujejo v mnoge dejavnosti na šoli.

Med bivanjem v Španiji smo se udeleženke izobraževanja lahko prepričale tudi o bogati kulturni in zgodovinski dediščini te slikovite pokrajine v Španiji, imenovane Andaluzija

udeleženke izobraževanja

Dostopnost